tisdag, maj 05, 2009

Helt otroligt! Tack ICA!

Igår satt jag vid datorn och tittade på tårtsidor och då slog det mig... Varför finns det inga färdiga tårtbottnar som har chokladsmak, varför?
Idag var jag och handlade saker till en tårta jag ska göra och eftersom jag skulle förbi Dekorera Mera och hade lite tid innan så åkte jag till ICA Viksjö. För er som inte bor på denna sida av stan eller i Stockholm för den delen, så är ICA Viksjö "innestället" för alla matglada.
Tog en sväng förbi brödet för att hämta en tårtbotten och där....
TRUMVIRVEL!!!
Där låg den! Chokladtårtbotten, ICAs eget märke! Hur sjukt är inte det och kul! Jippi! Tack ICA, tack för att ni tänkt på oss lata personer som inte orkar baka egna bottnar varenda gång vi ska göra en tårta. Ja, så lat är jag, tror inte att jag varit ensam om att dra mig för att göra tårtor med chokladbotten av denna anledning. :-)
Så är du som jag, lite lat, så är dagens tips, besök din ICAbutik och om du inte finner det du söker så finns det alltid ett smultronställe i Viksjö. ;-)

4 kommentarer:

  1. Wow, äntligen!! Du är inte ensam om att ha längtat efter en färdig chokladbotten kan jag lova. :)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du köpte en lott också, för du vet... plötsligt händer det!

    SvaraRadera
  3. ibland ska man minsann ha tur också! :)

    SvaraRadera
  4. Ja, varför köpte jag ingen lott... hihi

    SvaraRadera