onsdag, mars 18, 2009

Har gäster på söndag, så redan nu funderar jag över vad jag ska bjuda på, så skadad. hihi
Antar att det blir så när man är mammaledig och inte har så mycket att fundera på. Just nu försöker jag att vara duktig och inte äta onyttigt själv, men jag bakar gärna till andra ändå.
Har faktiskt några små och stora godingar på g... som sagt, den första bilden lär komma på söndag om jag inte får en anledning att baka innan dess.
Lägger in en lite bättre bild på gubbarna till vår bröllopstårta idag också... de som finns är lite otydliga... tyvärr är bakgrunden på kortet inte så fin... men håll till godo.

1 kommentar:

  1. Oj jag är så imponerad av allt du har bakat, ojoj fantastiskt fint. Letar just nu efetr tips till en bröllopstårta, vi ska gifta oss till våren och jag skulle precis som du vilja göra min egen Bröllopstårta. Jag blev riktigt insporerad av de du gjort...Hoppas att du har ett jobb där du får använda din kretivitet

    SvaraRadera