onsdag, september 23, 2009

Lite smått och gott

Det var ett tag sen sist. Jag har börjat jobba och det har varit mycket på sistone. Trots det har jag hunnit baka och göra några sötsaker, inga tårtor eller cupcakes, men lite annat smått och gott. Indisk glass med smak av kardemumma, mums!

Äppeldessert i ugn med vitt vin, ser inte mycket ut för världen men var riktigt gott!

Chokladmuffins med mintsmak som jag bjöd arbetskamraterna på. Överst en creme cheese toppning som åkte med in i ugnen.
Igår bakade jag Lailas äppelmuffins med våra egenodlade äpplen och de var enligt mannen (har inte smakat någon själv) en hit!
Ny tårta snart, så håll ut! Tack för att ni besöker mig så ofta och skriver så fina saker på min blogg, det värmer!

2 kommentarer:

  1. mmm ser verkligen smaskens ut detdär men för mig är det farligt farligt...;-)Vad gör ni nästa helg? om ni ska komma på middag längst upp i stäket:-)?

    SvaraRadera
  2. Hej.. Nu va de länge sen jag skrev, men jag kommer in och tittar i varje fall nästan varje dag=)
    Jag bakade också dessa.. dom va grymma=)
    Ha de så bra

    SvaraRadera