torsdag, juli 30, 2009

Muffins med toffé

På godisflyget på väg från Skåne köpte jag dessa godisar, med ett mycket passande namn. hihi
På väg in i ugnen med en godis i varje, bara lite mer smet på.
Så här fina blev de och jag fick tillfälle att använda mina nya formar från Lagerhaus.
I morgon blir det cupcakes och till helgen blir det en ny tårta, denna gång till lilla systeryster som fyllt 16år.
Just nu testar jag lite olika layouts till min sida om ni undrar varför den ser annorlunda ut varje gång ni går in. Ha tålamod, snart har jag säkert bestämt mig. ;-)

3 kommentarer:

  1. Mums så gott med toffé i muffinsen och de ser jättefina ut! :)

    SvaraRadera
  2. Har följt din blogg länge nu,tycker du är så himla duktig. Har aldrig lämnat nån kommentar men jag har länge undrat en sak..

    Vad för recept har du på mina muffins för att dom ska bli så perfekta?
    Perfekt form på dom o så..?

    /Emelie
    e_mathiasson@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. En sån där skulle jag gärna haft i min hand (och mun :o) just nu :)

    SvaraRadera