fredag, juli 31, 2009

Måste bara skryta lite

Det här har inget med tårtor och göra, men är så stolt över min man!

Han påbörjade projektet att göra en bänkskiva på 4,22 meter till köket när semestern började i BETONG! Hur man nu äns kan komma på tanken...
Igår kom den på plats och den blev jättefin! Jag måste erkänna att jag aldrig trodde att det skulle gå, men jag är överbevisad.
Om du är nyfiken på hur det bli, så kan du klicka här.

Tack för mitt fina kök älskling! Det får vi fira med en cupcake ikväll. :-)

2 kommentarer:

  1. Såååå snyggt!
    Har följt den bloggen ett litet tag,men jag (spånhuvudet) har aldrig fattat att det var din man! Hahaha!

    Nu kan du skicka över honom hit!
    Vi har PRATAT om att byta bänkskiva i två år, men vi får bara inte tummen ur.
    Så din man är mer än välkommen hem till oss!

    OBS! Glöm inte vattenpasset! ;-)

    SvaraRadera
  2. Oj! Hade ingen aning om att han var sååå händig! I mitt framtida kök drömmer jag också om en betongskiva! =)
    Åsa N

    SvaraRadera