torsdag, mars 26, 2009

Tack!

Har fått så fina kommentarer till mina tårtor och vill bara tacka. Kul att ni gillar dem! :-)

Min kollega sa en så klockren sak idag när jag var på jobbet, hon sa något i stil med att det var som konst, fast tredimensionellt. Precis så känner jag... skulle aldrig kunna hasta ihop en tårta på två sekunder, "bara för att". Jag vill verkligen att man ska äta med ögonen också. :-)

Måste bara berätta en lite rolig sak om äppeltårtan. Min chef skulle visa den för en kollega som inte varit där när hon fick den. Kollegan tittade ner i lådan och sa:
- Oj, vilket fint äpple!
Hon böjde sig närmare och satte helt plötsligt ner händerna i lådan för att ta upp det.
- Nej! Det är en tårta! utbrast min chef.

Hihi, det var lite roligt tyckte jag...
I Sverige är vi inte vana vid tårtor som ser annorlunda ut... en tårta det är i mångas ögon en prinsesstårta med grönt lock och rosa ros. Men det ska vi ändra på... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar