tisdag, oktober 20, 2009

Inköp

Först var vi på IKEA och då hittade jag de här söta pepparkaksformarna och burkarna. Me like!
När jag fyllde år fick jag ett presentkort på kakburken av min pappa och hans fru och först nu bestämde jag mig äntligen för vad jag skulle köpa. Det var inte lätt det, ville ju ha allt.
En liten miss bara som jag vill delge er.
Vår ugn är för liten för att få plats med ugnsformen och det tror jag att de flesta svenska ugnarna är, det är Wiltons form.
Mannen har dock lovat att såga bort kanterna och då bör det fungera ändå... hoppas jag.
Nu ska jag bara få tid att baka också.

3 kommentarer:

  1. De IKEA-burkarna gillar jag, jättefina att ha på bänken vid jul. Är så sugen på att julpynta redan...

    SvaraRadera
  2. Visst var de fina, blev så glad... älskar plåtburkar! Här är en till som vill julpynta...

    SvaraRadera
  3. oj så mycket roliga och fina bakgrejer du shoppat! vilken osis med wiltons form, visste inte att våra svenska ugnar var mindre, tur att du har en händig man. :)

    tyllen jag använde till frostinen var ateco #827. :)

    SvaraRadera