söndag, maj 29, 2011

Möhippa - dessertbuffé

I helgen var det äntligen dags för Annas möhippa! :)
Jag fixade en dessertbuffé med 4 olika efterrätter.
Hallonbiskvier med vit choklad på toppen.
Mintfudge med mörk choklad och Mariannekross.
Vit chokladmousse.
Varför uppfinna hjulet igen när bästa Ida redan lagt ut receptet på sin blogg.
Tack Ida för en mycket god dessert! :)
Sist men inte minst en fräsch citronkaka som var mjölkfri.
En uppskattad avslutning på middagen och det känns ju alltid kul! :)
Det var en rolig dag på alla sätt och tack vare den modiga bruden och
glada deltagare så blev det ett minne för livet för oss alla som var med!
Tack för en toppendag tjejer, ses på bröllopet, kram! :)

5 kommentarer:

  1. Ja, det blev en hel del :)

    SvaraRadera
  2. Gud vad fint och gott det ser ut! Och vad roligt att du testade min vita chokladmousse :) Måste säga att det är härligt att höra av dig, det är liksom skönt att se att du överlevde allt du skulle få gjort i veckan ;) Och jag tycker att vi försöker ses nån dag i helgen! Då ska jag lura av dig receptet på hallonbiskvierna ;) Kram/Ida

    SvaraRadera
  3. Haha,tack, det kan du få göra! ;)
    För tillfället är jag dunderförkyld, kom som ett brev på posten så fort jag började slappna av, men till helgen ska jag nog ha tillfrisknat.
    Ha en toppenvecka!
    Kram

    SvaraRadera